انتخابات هیئت شطرنج خراسان رضوی باطل شد

به گزارش مجله سرگرمی، انتخابات هیئت شطرنج استان خراسان که دو ماه قبل برگزار شده بود، باطل شد.

انتخابات هیئت شطرنج خراسان رضوی باطل شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، انتخابات هیئت شطرنج استان خراسان رضوی که روز 29 مرداد ماه برگزار و با انتخاب رضا پاشانجاتی به عنوان رئیس این هیئت همراه شده بود، روز گذشته (دوشنبه) با حکم وزارت ورزش و جوانان باطل شد. این در حالی بود که پاشانجاتی پیش از آن به عنوان سرپرست هیئت فعالیت می کرد.

سید حسین موسوی قدس یکی از نامزدهای ریاست این هیئت در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: انتخابات در حالی 29 مرداد برگزار گردید که چند روز قبل از آن از زمان دقیق برگزاری مجمع آگاه شدم. به همین دلیل و البته برخی دلایل دیگر، مجمع را ترک و درخواست ابطال این انتخابات را به وزارت ورزش ارائه کردم که مورد قبول واقع شد. چند تخلف در این انتخابات رخ داد که وزارت ورزش آنها را تایید کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس فدراسیون شطرنج به عنوان رئیس مجمع انتخاباتی در جریان این تخلفات بوده است یا خیر؟ گفت: هم رئیس فدراسیون و هم معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در جریان این اتفاقات بودند. به هر حال انتخابات باطل شده و باید شرایط مجدد مهیا گردد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5068

به "انتخابات هیئت شطرنج خراسان رضوی باطل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات هیئت شطرنج خراسان رضوی باطل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید