افزایش 70درصدی اقامت در هتل ها و مهمان پذیرهای آذربایجان غربی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از افزایش 70درصدی ضریب اشغال تخت های مراکز اقامتی استان اطلاع داد.

افزایش 70درصدی اقامت در هتل ها و مهمان پذیرهای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی؛ جلیل جباری گفت: در پی اجرایی شدن برنامه ها و سیاست های این اداره کل در راستای جذب هرچه بیشتر گردشگر به استان از جمله برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف، ورود و اقامت گردشگران به این استان افزایش داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اضافه نمود: طبق آمارهای موجود، از ابتدای امسال تا انتها مرداد 97، در مجموع بیش از 260هزار نفر در مراکز اقامتی استان اعم از هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر اقامت داشتهاند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد هفتاد درصدی را نشان می دهد.

او ادامه داد: برنامه ریزی ها و سیاست های این اداره کل از جمله برگزاری جشنواره ملی گردشگری، غذا و صنایع دستی، جشنواره بازی های بومی - محلی ، مراسم آئینی قره کلیسا و فعالیت های تبلیغی و آشناسازی ظرفیت های بالقوه گردشگری، تاریخی، سلامت و درمان استان، در افزایش این نرخ تاثیر آشکار و به سزایی داشته است.

جباری توضیح داد: این نرخ افزایش اقامت در هتل ها و مهمانپذیرهای استان، قابل قبول و امیدوار کننده است. هرچند که جای فعالیت بیشتری وجود دارد چراکه ظرفیت های استان فراتر از اینهاست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در انتها گفت: مطمئناً با ادامه روند فعلی و همگرایی و تعامل بیشتر سایر دستگاه های اجرایی ذی ربط در امر صنعت گردشگری و همچنین همکاری فعالین بخش خصوصی و سرمایه گذاران می توان تحول بزرگی را در گردشگری استان به وجود آورد.

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38523

به "افزایش 70درصدی اقامت در هتل ها و مهمان پذیرهای آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 70درصدی اقامت در هتل ها و مهمان پذیرهای آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید